Happy Halloween đŸŽƒđŸ‘»

Ă…Ă„Ă„hh, vad besviken jag blir pĂ„ mig sjĂ€lv. Matchen idag gick inget vidare för mig. Även om vi spelade 1-1 mot Älvsjö som Ă€r ett riktigt bra lag frĂ„n Stockholm, sĂ„ Ă€r jag super sur. SĂ„klart Ă€r det svĂ„rt att bara hoppa in i ett lag och spela match med dom. Jag har ju ingen aning om hur varje spelare spelar och dom har ingen aning om hur jag spelar. Även om vi har trĂ€nat ihop nĂ„gra gĂ„nger, sĂ„ blir det ju mycket annorlundare pĂ„ matchen sen. SĂ„ sjĂ€lv tycker jag inte riktigt min insatts var sĂ„ bra.  Jag fĂ„r hoppas pĂ„ att matcherna imorgon gĂ„r bĂ€ttre!
  Jag, pappa och Amanda Ă„kte in tidigare till stan dĂ„ vi först och frĂ€mst skulle kolla pĂ„ konstgrĂ€sskor samt innefotbollsskor. Dom man tycker ser bra ut finns inte i rĂ€tt storlek och de med rĂ€tt storlek Ă€r inte snygga. The struggle is real. SĂ„ det blev inga skor idag. Efter letandet av fotbollsskor Ă„t vi lite innan vi begav oss till arenan.
   IgĂ„r blev det fotobllstrĂ€ning. Den sista fotbollstrĂ€ningen. SĂ„ nu har vi lite uppehĂ„ll frĂ„n trĂ€ningar ett tag framöver. Jag gick Ă€ven pĂ„ en promenad med hunden. Det var min gĂ„rdag. 
  Idag Ă€r det ju halloween. SĂ„ glad halloween, allesammans! HĂ€r hemma har vi pyntat upp lite med halloween saker samt sĂ„ Ă„t vi tacos nyss. Japp. Ha det bra!
Vi fick spela med rött idag







Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback