when all the leafs start their turning

Hej! Då var det tisdag idag då. Jag vaknade vid nio i morse. Eftersom jag gick och la mig strax innan två i natt hade jag faktiskt förväntat mig att jag skulle sova lite längre, men men. Jag vaknade och kunde inte somna om.
  Var förut ute på en promenad med Snobben. Skönt att va ute och gå lite plus att det är underbart väder. Har annars tråkat runt här hemma samt skrivit lite på min läxa.
  Igår innan fotbollsträningen så blev det att fixa till en pumpa. Jag är riktigt bra på det, måste jag säga. Den blev ju riktigt bra! I alla fall vad jag tycker, hehe. Och träningen sen gick riktigt bra. Eftersom det börjar nära sig uppehållet nu, så blir det lite mer kul på träningarna med matcher och sådär. Så riktigt roligt. Är även riktigt taggad på träningen ikväll!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback