i'm happy

Hej alla!
Först vill jag bara berätta hur uppspelt och excited jag är eftersom jag och syster precis beställde en varinn Arch Bay Vest från Hollister! Jag har vairt så super sugen på att köpa en Hollister vest sjukt länge, och nu har jag gjort det! Jag vill att den ska komma genast! Jag är så himla glad.
  Okej, nu ska jag inte skriva mer om det. Men idag var det väl en rätt så seg dag. Vaknade vid elva och gjorde inte ett skit tills klockan halv fem. Drog då till gymmet med Binta och mamma där vi gick på några träningspass. Detsamma igår. Gick även då upp vid elva och gjorde verkligen ingenting tills klockan åtta, då vi åkte in till bion. Från elva till åtta var det nog min livs tråkigaste dag. Men det blev kul sen då vi åkte in. Innan åt vi på McDonalds. Jag har verkligen börjat ogilla McDonlads. Det kanske är gott, men jag blir faktiskt lite äcklad när jag tänker på vad det faktiskt är i maten. Såklart gäller det ju inte bara McDonalds. Det finns mycket mat som innehåller massa konstigt. Så nu för tiden så föredrar jag hellre andra matställen.
  Annabelle var riktigt bra! Det var vissa gånger man blev riktigt rädd och det gillar jag. Fast vissa saker var lite för overkliga för min smak, vilket var lite tråkigt. Men den var ändå bra och värd att se. Och såklart blev den mycket bättre då det var i en biosalong med stor skärm och högt ljud.
  Imorgon är det dags för skola. Sista skolveckan innan höstlovet. Så underbart! Efter skolan imorgon så är det dags för fotbollsträning. Kul!
 
Arch Bay Vesten från Hollister för 691:-
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback