i'm not the only one

Godkväll. Jag är just nu himlans trött. Har varit trött under en stor del av dagen. Var först nära på att somna under NO lektionen, sedan var jag sjukt trött innan fotbollen. Jag la mig på trappan vid kisoken på Najen och nästintill sov lite innan vi började träningen. Haha, vilket super ställe att sova på. Men jag blev faktiskt piggare! Fast träningen gick ändå inte så jätte bra då jag är riktigt trött i mina ben. Det kändes verkligen nu att jag tränat riktigt mycket under de senaste veckorna. Det har blivit att spela fotboll cirka sex dagar i veckan. Super roligt men som sagt så tar det på kroppen. Så har blivit tillsagd att verkligen ta det lugnt innan matchen på söndag, så jag kan vila upp mig och prestera bra på matchen.
Idag hade vi även konditionstest på 2 kilometer. Jag är lite besviken på mig själv då min tid blev några sekunder sämre än förra gången då jag sprang i åttan. Men som sagt så har det blivit mycket fotboll och jag är trött i benen, så det kan ju bero på det. Det är vad jag hoppas på att orsaken är i alla fall, hehe.
Igår tränade jag och syster med IFK. Jag blev riktigt glad då tränarna sa att jag ska få vara med och träna med damlaget under vintern. Eftersom vi inte spelar riktigt likadant i Torstorp och IFK, så har jag ju såklart lite svårare med deras spel. Deras tempo är ju också mycket snabbare än vad jag är van vid i Torstorp. Så de ska se om jag utvecklas mer under vintern och sen se om jag platsar där eller om jag får spela med utvecklingslaget som är steget innan damlaget. Jag tycker även att träningen igår var jätte kul. Nu blev det ett långt inlägg om nästan bara fotboll. Men ni får ha en bra helg! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback