it just makes me happy

Hej hej! Jag ska nog gå och lägga mig snart, men blir ett inlägg först.
Idag är det fredag! Så himla jätte skönt! Det känns som att veckorna går riktigt sanbbt, vilket känns bra. Jag har inte gjort något speciellt efter skolan. Har bara åkt hem till mamma samt ätit tacos och kollat på tv. Hade tänkt kolla på Arianas uppträdande på idol, men hon kommer ju aldrig. Och jag som är trött orkar inte sitta uppe längre. Så får väl hoppa det.
  Jag är riktigt taggad tills imorgon då jag åker in till Norrköping med Binta, Elin och Ejlitz för att gå på bio! Det blir skräckfilmen Annabelle. Jag älskar skräckfilmer! Och det lär ju bli hundratjugo gånger bättre när det är på en stor bioduk. Alltså mycket läskigare! Fast det får bli klockan tio på kvällen då det nästan var fullt den tidigare tiden. Så får se till att hålla mig vaken. Men det tror jag nog kommer gå prima då filmen verkar riktigt bra! Har även tänkt att jag ska ned på gymmet på morgonen och springa på bandet en timme med pappa. Men vi får se hur det blir med det. Eftersom jag inte fick någon vidare sovmorgon förra helgen så vill jag gärna ha det och så är det skönt att få vila benen efter all fotboll.
  Jag bloggade ju senast i tisdags, så under onsdagen gjorde jag inte mycket alls. Var hemma och tog det lugnt. Sedan i torsdags, igår, så var det fotbollsträning med IFK. Riktigt kallt då vi var tuvgna att ligga i det blöta gräset och hålla på. Men det var roligt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback