it's goin' down

Klockan är massor och jag bloggar..icke bra det. Men jag känner att jag måste skriva ett inlägg. Andledningen till att jag bloggar typ tio på kvällen är att jag varit på fotbollsträning. Och eftersom jag var så sjukt trött efter skolan, så sov jag ända tills vi skulle till fotbollen. Så fick göra läxorna nu på kvällen. Vi åkte förrsten in lite tidigare till Norrköping för att kolla lite på fotbollsskor. Eftersom IFK för det mesta spelar på konstgräs, så ska vi se till att köpa ett par konstgrässkor samt inneskor. Ska ta och hitta mig ett par fina!
I går så gjorde jag inte mycket alls. Hade sånglektion, och det var det enda. Kollade även på andra avsnittet av Zlatans dokumentär på kvällen. Han är verkligen en inspiration när det gäller fotboll! Riktigt intressant att kolla på programen. Man vill bara ut och spela fotboll när man sitter och kollar. Haha. Han är verkligen grym!
Nu ska jag hoppa i säng, så godnatt! Och eftersom jag inte har några bilder, så får ni lite reletable bilder som jag satt och skratta åt i helgen.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback