it's the way you walk, the way you talk.

Hejsan! Sitter just nu och försöker att komma på ett namn på min novell som jag ska lämnas in imorgon. Det är riktgit svårt! Jag vill ha ett riktigt coolt namn som man inte riktigt fattar i början, men som man sen förstår efter att man läst novellen. Ja, jag får klura på det ett tag.
Var förut iväg och tränade med IFK. Det var super kul som vanligt. Det är bara det att jag är lite sur och besviken på mig själv som aldrig får till det. Jag har alltid svårt med att spela mitt egna spel när jag spelar med andra lag. Svårt att vara mig själv på planen, helt enkelt. Men jag ska börja tänka stenhårt på det nästa gång och verkligen försöka spela som jag. Det går ju inte dåligt, absolut inte. Men jag kan göra så himla mycket bättre ifrån mig! Det måste jag även tänka på imorgon då jag beger mig till Mjölby för att träna med Östgötalaget. Kommer komma hem riktigt sent, men jag är super taggad på att träna med dom. Som jag tidigare nämnt, så känner jag själv att jag utvecklats som fotbollsspelare sedan jag tränade med dom senast.
I går så fick vi gå hem redan innan elva från skolan då vattnet inte fungerade. Så istället för att gå hem och äta, så drog jag ned och åt på Perfect tillsammans med Binta, Ejlitz och Joseph. Jag blev lite sur när dom sa att vi fick gå hem. Det finns ju inget kul att göra hemma, liksom.
Nu ska jag klura lite till på min novell och sedan hoppa i säng. Det är ju fredag imorgon vilket betyder idrott! Ni fattar inte hur super taggad jag är! :D
 


Du bäst 👍

2014-10-10 | 08:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback