New thang

Hej! Lördag idag och dagen spenderade jag i Norrköping där det blev lite shopping. Alltid kul med nya saker. Blev en t-shirt, ett täckstift, ett par skor och ett par höga vita jeans som jag letat efter i sådär fyrtio år! Dom är jag mest lycklig över. Finally! Blev även lite mat och frozen yoghurt där. Inte bara att jag köpt nya saker idag, igår kom även min Hollister väst hem! Hur himland glad blev jag inte!? Så kul!!!!
   Förut blev det en spontantripp till filmis då vi fick för oss att låna film. Jag kollade på en av de två vi lånade, Gone. En ritktigt bra och spännande film. Annars har jag inte gjort mycket mer nu under kvällen.
  Imorgon ska jag dra på några träningspass på gymmet, vad som händer annars vet jag inte ännu.
 
Jag vill också klaga lite i detta inlägg. Det är inget jag brukar göra, men this need to be said.
Det finns folk som absolut inte förstår sig på finnar. Varför man har finnar beror INTE på att man har dålig hygien. Utan på ärftlighet eller något med hormonbalansen att göra (för komplicerat för mig att fröstå eller förklara). Jag burkar få höra av folk att: ''Använd inte smink så går finnarna bort!''. För det första så använder jag smink som inte täpper till porer som i sin tur orsaka finnar. Så nej. Och för det andra så skulle mina finnar knappast försvinna för det, även om jag hade sluta använda fel sorts smink. Har man problem med finnar och använder fel smink på det, så kan det såklart förvärra finnarna. Men bara för att man slutar med sådant smink, så försvinner ju inte finnarna helt och hållet! Folk verkar också tro att det är så enkelt att få bort finnar: '' Men använd bara krämer och tvåler''. Jodu, jag har testat det mesta och håller ständigt på med det. Det fungerar olika för olika människor. För vissa kanske en produkt fungerar jätte bra, medans den knappt fungerar för en annan. Det är också inte alltid att alla produkter fungerar över huvud taget.
Själv tycker jag att det är sjukt himla tråkigt att ha finnar. Men that's life. Folk kan påpeka saker och ting, men sånt strunat jag helt ärligt i. Jag tar absolut inte åt mig. Finnar är vanligt och inget man kan styra över eller rå för. Det enda jag stör mig på är det jag nämnde ovan, folk som lägger sig i när dom inte förstår. Det känns helt ärligt som att andra runt omkring har mer problem med mina finnar än vad jag själv har. Kinda fun, to be honest.
    Nu har jag klagat klart. Haha. Ha en bra lördag kväll :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback