no I'm not tryin' to be rude

Hejsan! Har precis duschat eftersom jag nyligen kom hem från fotbollsträningen. Hade riktigt kul även om det kom regn. Jag älskar verkligen att spela fotboll! Förutom att det är så jäklarns roligt, så glömmer man allt annat när man står på planen. Då är det bara spelet som spelar roll. Om vi jämför med när jag tränar på gymmet, så kan jag gå runt och tänka på alla läxor som måste göras eller andra problem som jag har. Men så är det inte när jag spelar fotboll. Då finns det inget annat i tankarna än själva fotbollen. Det är bland annat en anledning varför fotbollen betyder så mycket! 
   Imorgon är det tisdag vilket betyder idrott i skolan samt elevensval. Sen hem och spela fotboll. En riktigt bra dag, helt enkelt. Mer än detta har jag inte att berätta! Första gången på länge det blev ett lite kortare inlägg.
  - Ni får ha det bra :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback