say something

Godkväll! Har precis pluggat klart och skriver ett litet inlägg nu, innan jag går och sätter mig framför tv:n en stund.
Idag har hela dagen bestått av fotboll. Jag gick upp klockan sex, fixade med allt och drog sen iväg till Örebro lite efter sju. Det har varit en super duper kul dag! Den enda som jag har att klaga på är vädret. Fy tusan vad det har öst ned! Och att ständigt gå runt blöt utomhus är ingen hitt. Så jag har frusit en hel del. Även om man bytt om 120 gånger, så blev ju det också blött sen ändå. Men dagen började med lätt träning från 09.30 till 11.00, sedna mat vid 11.30 och till sist match mot Örebro. Så kom hem efter klockan fem. Vi var indelade i två lag i Östgötalaget. Så vi spelade andra matchen och vann med 5-1! Riktigt kul! Själv gjorde jag ett av målet samt var inblandad i två utav dom. Det blev ingen match mot Värmland då de inte hade fått ihop ett helt lag. Men dagen var rolig och tjejerna i laget är riktigt härliga!
 
Nu ska jag kolla lite på tv, så hejdå!
 
 


Toppen bra spelat i dag Nora. Det gjorde ni bra fast vädret var urselt

2014-10-12 | 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback