She's in it just to win it. Don't trust her for a minute.

Godkväll! Jag är sjukt trött. Varenda kväll på lovet har jag varit supertrött, även om jag vaknat vid tolv som jag gjorde idag. Strange.
  Idag gick dagen jätte snabbt! Jag gick som sagt upp vid tolv, någon timme senare gick jag ut på en promenad med Snobben och sen städade jag mitt rum. Det var verkligen dags att städa det! Det såg förskräkligt ut! Sen efter att jag städade klart, drog jag ned med pappa till gymmet. Jag tränade briceps, triceps och bröst samt sprang 40 minuter på bandet. Kändes bra!
  Imorgon är det fotbollsträning och det blir med flickor 99. Vi måste ju träna inför cupen på fredag. Förutom träningen har jag inte planerat något speciellt. Kommer nog bara ligga i soffan och kolla på tv under dagen. Finns ju inte mycket annat att göra. Plus att det är riktigt gött.
  Ikväll ska jag inte lägga mig så jätte sent. Senast tolv. Men som alla andra dagar jag bestämt en tid jag ska sova, så har det slutat med att jag stannar uppe längre ändå. Man kommer på något att göra på datorn och så blir man pigg.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback