The days

Hej. Idag var det första dagen på ett väldans tag som jag känner att jag kunnat ta det lite lugnt. Det beror på att det inte var någon fotboll idag. Så idag kunde jag ta mig tid på vägen hem från skolan och jag behövde inte slänga mig på läxorna direkt när jag kom hem för att hinna plugga klart innan träningen. Det kändes riktigt skönt. Nu fick jag mer tid att koncentrera mig mer på en läxa i taget, än att snabbt gå igenom alla läxor lite hastigt för att hinna med alla. Fast såklart är det roligare om jag får spela fotboll.
Skoldagen idag har varit som vanligt förutom på morgonen då jag var och pratade med våran Studie- och yrkesvägledare. Jag fick med mig lite papper om olika linjer, gymnasier och sånt. Men det är inget som jag vill göra. Jag seriöst hatar detta med gymnasieval! Jag har fått nog utav det och struntar helt och hållet i det. Jag tycker inget verkar intressant! Jag skulle gärna vilja stanna på högstadiet hela livet. Det är ju super kul här! Jag kan ju säga lycka till, till syv. Mig lär hon få det svårt med. Haha.
I morgon så är det favorit skoldagen; idrott och elevens val. Har hört att vi kanske ska vara inne på idrotten och jag är superlycklig. Samt att det kanske ska vara bollek!!! Is this real life? Låter för bra för att vara sant. Sedan är det dags för fotbollsträning med IFK på kvällen.
Jag måste bara påpeka hur underbart vädret är. Det är grått på himlen, det börjar bli riktigt kyligt ute och det är massor med färgade löv på marken. Gud vad jag älskar det!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback