why am i in such a hurry, always getting up too early.

Hejsan! Sitter nu i mitt rum framför datorn och lyssnar på musik. Känner mig riktigt trött och konstig. Det började på gymmet dit jag drog vid ungefär fyra. Gick på tre träningspass och kände mig lite strange efter första. Vet inte riktigt varför. Har inte gjort så mycket förutom gymmet. Satt hela morgonen i soffan och kollade på tv. Så en rätt så tråkig dag, men ändå så bara flög tiden.
   Imorgon är det måndag. Även om vi har lov, så tycker jag det är sjukt tråkigt med vanliga veckodagar! Jag vill ha helg varje dag. Vare sig det är lov eller inte. Men imorgon blir det fotbollsträning som vanligt samt lite läxor. Ja, tråkigt nog så måste det göras lite läxor även om det är lov. Men jag får försöka överleva.
  Vi har ju dragit tillbaka klockan en timme nu och jag älskar att det blir mörkt så snabbt! Jag har blivit jätte lustig. Jag älskar när det är grått och trist på himlen och när det är kyligt. Men så ska det vara på hösten och hösten är underbar! Jag vill också säga att vi svenskar är så tråkiga när det gäller Halloweeen. Jag önskar att vi var mer som amerikanerna som tycker Halloween är något stort och som verkligen firar det! Jag själv har blivit besatt av Halloween och hade älskat få uppleve en Halloween så som i USA!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback