you got me daydreaming

Tjenare alla! Skönt med lördag idag. Inte för att jag fick så mycket till sovmorgon i morse, men ändå skönt att få vara ledig. Jag fick gå upp vid åtta i morse eftersom vi skulle ha avslutning på Najen. Väl där så kollade vi först när det minsta laget i Torstorp spelade. Det är himlans kul att kolla på dom då de alla springer efter bollen och tar samt täcker bollen från sina medspelare. Dom kan även helt plötsligt stå och kolla på något och vara helt borta från spelet. Haha. Sen blev det prisutdelning och sedan hamburgare och läsk. Det är riktigt kul att alla lag samlas på Najen och vi har en gemensam avslutning. Efter det drog vi hem och jag gjorde lite läxor. Har efter det endast legat och slöat i soffan. Det är bra med en lugn dag för mig idag då jag imorgon måste upp ännu tidigare än idag, för att åka till Örebro med Östgötalaget. Där sedan kommer vi ha träning samt spela match mot både Örebro och Värmland. Så det blir en lång dag där imorgon. Men det blir bara himla kul!
Jag måste bara berätta en sak. Ariana Grande ska uppträda på Idol på fredag! Jag fick reda på det idag och seriöst slängde mig in för att se om det fanns biljetter kvar...men nej, det gjorde det inte. Så himla tråkigt!! Hade jag vetat om det tidiagre, hade jag lugnt köpt biljetter till idol. Bara för att få se henne. Struntar helt och hållet i själva idol, hehe.
Enjoy the lördag allesammans! :)
 


Toppen dag imorgo 👍

2014-10-11 | 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback