♡ 35 frågor och svar ♡

Ja, eftersom jag har super tråkigt så får ni 35 frågor och svar! Frågorna hittade jag på någon sida, så kanske inte dom bästa. Men whatevs.
 
1. Hur gammal är du?
Jag föddes den 21 Mars 1999. Alltså är jag femton år.

2. Hur gammal känner du dig?
Mycket mindre än femton i alla fall, haha.

3. Vad har du gjort i dag? 
Idag har jag gått i skolan, pluggat lite och tränat fotboll

4. Vilken film såg du senast? 
Harry Potter, fy.

5. Vem ringde du senast? 
Jag ringde till pappa.

6. Är du besatt av någonting?
Jag är typ besatt av musik.

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Emh...jag är i mitt rum. Vet inte vad jag ska skriva mer.

8. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Det är nog svart och vitt.

9. När vaknade du i dag?
Klockan sex

10. Vilken är din favorithögtid?
Jag har nog ingen favorit högtid. Jag gillar endast julen för att jag får julklappar och midsommar för att det är på sommaren. Men jag tycker nog om Halloween! 

11. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Jag skulle nog vilja befinna mig i USA, det skulle vara grymt!

12. Hur vill du tillbringa din pension?
Hm, denna frågan var svår. Men vill ju helst bo utomlands, så någonstans utomlands, antar jag.

13. Vad lyssnar du på just nu? 
Cool Kids - Echosmith. 

14. Har du någon gång brutit ett ben?
Nej, jag har aldrig brutit något.

15. Vem är din favoritkändis?
Justin Bieber, Miley Cyrus och Selena Gomez är mina favoriter. Men jag lyssnar självklart på hundratals andra!

16. Vad är du på för humör just nu?
Inget speciellt. Normal, typ.

17. Snarkar du?
Det tror jag inte att jag gör.

18. Vilket stjärntecken är du född i?
Väduren.

19. Vilket är ditt favoritgodis?
Jag äter ju inte godis, men jag älskar choklad! Finns nog inget godare! Laktris är också riktigt gott.

20. Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
Jag älskar idrott! Det är det absolut roligaste ämnet. Jag tycker nog om alla ämnen egentligen, fast idrott är min favorit.

21. Vilken är din favoritaffär?
Hollister är nog min favoritaffär. Tycker även om BikBok riktigt mycket.

22. Senaste filmen du såg på bio?
Jag vet inte riktigt, men jag tror det var The Hunger Games: Catching Fire.

23. Har du blivit sydd någon gång?
Nej, det har jag inte.

24. Har du någon gång badat naken utomhus?
Haha, nej. Det har jag inte. Om man inte räknar med när jag var liten bebis.

25. Vad åt du till frukost?
Jag åt yoghurt och en macka.

26. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
På golvet, bredvid sängen. Då kan jag laddade den samtidigt som jag har den nära så att jag hör alarmet på morgonen.

27. Vad var det sista du åt? 
Tacos

28. Är du blyg?
Jag är väl rätt så blyg när jag träffar nya människor och är på ställen där det är mycket folk. Men när jag är med mina vänner så är jag helt muppad.

29. Vad heter du i andranamn? 
Elisabeth

30. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? 
Jodå, det har jag nog.

31. Vilken är den roligaste sporten

Fotboll, helt klart! Det finns inget roligare!

32. Har du några husdjur?
Japp. En hund som heter Snobben, två katter som heter Gustav och Saxon och en hamster som heter Håkan.

33. Vill du gifta dig?

Har faktiskt tänk att vara singel hela livet, haha. Så inget giftemål för mig inte.

34. Har du någon gång ringt polisen? 

Nej, det har jag icke

35. Har du, eller har haft, något smeknamn? 
Haha jo, min mamma kallar mig Snorpan. Det har hon gjort ända sedan jag varit liten. Och min mamma gjorde misstaget att kalla mig det när vi var i skolan en gång. Så nu blir jag kallad Snorpan lite då och då av mina klasskamrater också. Hur snyggt låter inte Snorpan? Haha.

 


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback