autumn

Godkväll alla! Har precis pluggat lite och ska snart kolla på Det Okända samt äta kvällsmat. Kom hem från fotbollsträningen för en stund sedan. Fy tusan vad det var kyligt! Känner verkligen att hösten är på väg nu. Jag vet inte varför, men jag är riktigt taggad på höst och Halloween! Inte för att jag gör något speciellt på Halloween, jag tycker bara om det! Och jag har aldrig förr velat ha höst. Såklart så föredrar jag sommar. Men känner mig rätt så taggad på hösten. Wiho. I morgon så är det dags för fotbollsträning med IFK. Lär väl antagligen bli lika kallt det. Men först blir det skola. Har endast idrott och slöjd, sedan slutat vi. Riktigt skön dag! Fast vi måste gå några kilometer redan vid klockan sju imorgon för att vi ska komma i tid där vi ska orientera med idrotten. Ja, vi får väl se om jag överlever eller dör av uttråkan. Haha, nejdå. Det ska väl gå bra, hoppas jag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback