best mistake

Godkväll! Sitter nu i soffan i vardagsrummet och har nyss kollat klart på UPP som visades på Disney Channel. Jag älskar verkligen Disney filmer & Disney Channel! Har inte gjort alls mycket idag eftersom vi hade ledigt från skolan.Vaknade lite efter tio i morse och gjorde inte så mycket under dagen. Tog en promenad med mamma till affären och sen vid klockan fem hade vi fotbollsträning. Efter träningen åkte jag hem till pappa, så ska vara här i veckan. I kväll blir det att lägga sig tidigt då jag måste upp redan vid sju i morgon bitti. Vi har nämligen samling klockan nio för att bege oss iväg till Östria Lambohov där vi ska spela match. Jag är super taggad på att spela match!
Igår så drog jag först med pappa och tränade axlar på gymmet. Sedan, lite senare, blev det några träningspass med Binta och Joseph. Så det blev att vara på gymmet ett väldans tag igår. Men det är bara kul.
Ha en bra kväll guys!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback