Break up. Make up. Total waste of time.

Tjenare! Känns som att denna dagen bara flög förbi. Gick upp vid sju i morse för att göra mig redo för match mot Östria Lambohov i Vikingstad. Laget spelade super bra och vi vann med 1-0! Underbart att åka hem som serieledare. Nu måste vi bara vinna den sista serie matchen nästa vecka, så vinner vi serien! Fast det tråkiaste i dag var att jag själv inte tycker att jag spelade något vidare bra. Det är någon match väldigt sällan som jag är riktigt seg och inte riktigt kommer igång, och idag var den en sådan dag. Mina lagkamrater och tränare säger inte att jag var något sämre, men jag känner själv så. Så jag var riktigt sur efter matchen, även om vi tog hem en seger. Roligare när man känner att man spelat bra och gjort något bra på planen, menmen. Nästan direkt efter att vi kommit hem, duschat och fixat oss, så drog jag och Amanda ut till Najen för att kolla på match. Jesper, min bror, spelade två matcher i två olika lag. Hans båda lag vann vilket var riktgit kul! Och eftersom Jespers lag vann sin serie, så skulle deras lag äta på en Thairestaurang. Så vi följde med och åt där. Thaimat och liknande är seriöst det godaste som finns! Så har efter det bara pluggat lite snabtt på lite läxor och suttit framför tvn.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får se.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback