break your heart

Tjenare! Äntligen helg igen, hur underbart är inte det!? Fedagar är det absolut bästa som finns. Efter skolan idag så blev det en extra fotbollsträning, bara en timme denna gången. Drog sen hem till pappa där jag ska stanna nu under helgen, vad jag vet om i alla fall. I morgon blir det antagligen att dra in till stan för att kolla på lite fotboll, IFKs damlag spelar nämligen match. Så vi kanske åker in lite tidigare och shoppar innan. Hoppas på det! Need some new stuff. Sedan på söndag så blir det match mot Lindö. Jag är extremt taggad på den matchen då vi inte mött dom på sjukt länge! Och förr, när vi har mött dom, så har vi aldrig vunnit. Någonsin. Så skulle vara riktigt kul med sen seger mot just dom nu flera år senare. Skulle sitta riktigt fint det. Ja, jag har inte så mycket mer att skriva. Ni får ha en bra fredag i alla fall :)
Bara för att jag swagstar runt i min Miley tröja.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback