🌾

Tisdag, min nya favorit dag. Har haft det riktigt kull i skolan idag dĂ„ vi endast hade en vanlig lektion. Slöjd. Men det Ă€r inte det som gör tisdagar till bra dagar, det Ă€r att vi har bĂ„de gymnastik och elevens val pĂ„ samma dag! Och jag fick mitt förstahandsval, Kost & TrĂ€ning. Super kul! Och sĂ„klart fick vi spela favorit leken, killerboll. Hur kul som helst. Och nu sitter jag hemma och ska strax bege mig till Kuddby, tillsammans med ett flertal lag frĂ„n Torstorp, dĂ€r vi ska kolla pĂ„ nĂ€r Torstorps a-lag ska spela final i Östgöta cupen. Vi fĂ„r verkligen hĂ„lla tummarna och hoppas pĂ„ att dom vinner!!! SĂ„ riktigt spĂ€nnande lĂ€r det bli.
IgĂ„r sĂ„ blev det att dra pĂ„ sĂ„nglektion efter skolan, efter det blev det fotbollstrĂ€ning. Sedan pluggade jag resten av kvĂ€llen. 





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback