live it up

Hej! Har precis ätit lite och sitter nu i mitt rum framför datorn. Var iväg till Norrköping idag, som sagt. Vi kollade på när IFKs damlag tog hem segern mot Madesjö. Det slutade med hela 6-0 till IFK! Riktigt bra! Innan matchen var vi inne i centrum och shoppade lite. Jag fick hem det jag hade bestämt mig att köpa; ett par svarta jeans, en ny foundation och hårinpackning. Så det blev ju bra! Vi åt även på Frozen Yoghurt, vilket jag tycker är super gott.
I morgon blir det ju match mot Lindö. Jag är riktigt sugen på att spela match då vi inte gjort det på ett antal veckor nu. Lär bli roligt så in i tusan! Jag beger mig nog också hem till mamma imorgon och stannar där under veckan.
Jag köpte en foundation från KICKS för 330:- som ska vara riktigt bra för finnig hy. Den är oljefri vilket gör att den inte täcker porer och sådant så att finnar uppkommer. Den är även matt vilket gör att hyn inte ser glansig ut.
 
Det blev ingen bild på byxorna då jag aldrig fick till en bra bild. Men jag kan tipsa er om dom! Jag har också ett par likadana i ljusblå som jag haft ett tag nu. Dom är super duper bra & riktigt snygga, om ni frågar mig! Dom är super flex vilket gör att dom är riktigt bekväma att bära. Dom kommer från BikBok och kostar 499:-. Det finns både i hög & låg midja. Bara ett litet tips :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback