i'm not your robot

Jag ligger i sängen och ska strax sova, har rätt så ont i huvudet. Men jag skriver ett inlägg innan jag somnar. Idag på fotbollsträningen hade vi träniningsmatch mot flickorna i åldersgruppen under oss, dvs 00;orna. En riktigt kul träningsmatch! Vi båda lagen var riktigt duktiga. Det är det enda jag gjort idag förutom skolan.
I går så var näst intill alla Torstorps lag i Kuddby för att heja fram vårat a-lag till en seger. Och såklart vann dom! Grabbarna spelade super bra! Så nu blev det en första plats i Östergöta cupen. Finfint det. 
Imorgon bär det av till huvudstaden tillsammans med alla nior. Det blir först naturvetenskaps museet(i guess) sedan blir det cosvonova och slutligen egen tid på stan. Gud, riktigt taggad på att handla lite kläder! Och såklart kul att åka iväg, tillsammans med klassen :) Så riktigt excited för morgon dagen. Nej, nu måste jag sova. Godnatt!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback