let the love begin

Hejsan! Jag har precis bytt om och ska strax åka in till Norrköping för en träning med IFK. När jag kom hem från skolan pluggade jag och la mig och sov. Var riktigt trött. Idag i skolande orienterade vi ju. Elin och jag körde den svåraste, på A nivå. Den första kontrollen höll vi seriöst på med i en halvtimme. Vi var helt fel och allt var konstigt. Men när vi väl hittade den så blev att mycket lättare. Jag var förvånansvärt riktigt bra och väl där så var det ovanligt kul med orientering. Så känner mig riktigt lättad att det är slut med orienteringen för ett tag framöver nu. 
Väl i skolan sen skulle vi ha slöjd, men eftersom alla bara satt och inte orkade arbeta, så släppte läraren oss tidigare så vi fick gå och äta. Blev även att stanna kvar i skola med några kompisar efter maten, även om vi fick gå hem. Vi kände att vi inte hade så mycket att göra hemma.
Fick även ett mail idag om att jag ska på ÖFF träning i Oktober. När jag blev uttagen till träningar med ÖFF förut så tycker jag att det aldrig gick så riktigt bra för mig. Jag visade aldrig vad jag kunde. Så jag blev inte uttagen som spelare till ÖFFs flickor 99 lag. Men nu så får man en ny chans att visa vad man kan! Det känns bra då jag själv känner att jag utvecklats sedan de tidigare träningarna med dom. 
Nu ska jag snart åka, så hinner inte skriva så mycket mer. Bye! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback