like the cool kids

Hej! Insåg just något lite kul. Det är faktiskt fler folk som kollar in min blogg när jag inte skriver några inlägg, än när jag faktiskt uppdaterar med inlägg ofta. Så dåliga är mina inlägg, liksom. Nej, men bara lite strange. Haha.
Har nu duschat, pluggat och ätit lite efter att jag kommit hem från fotbollsträningen med IFK. Utvecklingslaget, som jag tränar med, hade inte träning idag vilket vi inte visste om. Så jag fick vara med och träna med damerna i a-laget där min storasyster testtränar som målvakt. Tycker att träningen där var riktigt rolig och tjejerna i laget är super trevliga! Så det gjorde inte så mycket att 'mitt' lag inte var där, haha. I morgon blir det en extra fotbollsträning med mitt riktiga lag då vi ska spela match mot Lindö på söndag. Vi har inte spelat match på några veckor nu och vi ska justera lite i laget, så vi måste träna på det inför matchen. Blir alltså en riktigt rolig fredag! Eller, fredagar är ju alltid kul. Men en lite extra roligare fredag. På lördag sedan är det den enda dagen på veckan som jag inte har någon fotbollsträning. Då får jag se vad jag hittar på.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback