outlaw

Hejsan! Har precis pluggat klart på lite läxor, har bland annat NO prov imorgon. Känns skönt att ha provet så slipper man sitta och träna på det hela tiden. Var förut iväg på fotbollsträning, lika roligt som vanligt. Det tråkiga är bara att min vänsterfot är riktigt svullen och gör himlans ont. Fick ont i den under en match mot IFK för några månader sedan. Jag fastnade i makren och det bara knakade till i foten. Men det onda gick över sen, fast nu är det tillbaka igen. Men jag överlever, hehe. I morgon är det veckans sista skoldag då vi har studiedag på fredag. Riktigt skönt! Blir sedan att dra till gymmet efter skolan. Har inte tränat på självaste gymmet på riktigt länge, har endast gått på pass då det är enklare. Har ju inte så mycket tid att varken gå på pass eller träna på gymmet nu för tiden, men eftersom det inte är någon träning med IFK imorgn, så blir det gymmet. Ska nog gå på några pass med Binta senare i morgon också.
Igår så var jag och tränade med IFK som vanligt på tisdagar. Blev träning med damlaget denna gången då laget jag tränar med hade match. Så det var väldans kul!
Nu ska jag kolla lite på tv och sedan gå till sängs, ha det bra! Btw, så har jag inga bilder...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback