October is coming

Hej! Kom för ett tag sedan hem från träningen med IFK och har nyss duschat och ätit kvällsmat. Det blev en riktigt kul träning! I dag kom jag hem tidigare från skolan eftersom min snälla gympaläraren tillät mig skippa elevens val. Eftersom vi hade 3 timmars håltimme innan elevens val, så tyckte han att det var onödigt för mig att vänta i skolan och kunde gå hem då han endast skulle hålla i en timmes tränings redovisning under lektionen. Så det var riktigt bra då jag hann göra klart alla mina läxor samt vila lite hemma, innan vi begav oss till fotbollsträningen. Imorgon blir det fotbollsträning med mitt Torstorps lag och jag är super taggad. Annars händer väl inte så mycket mer i morgon. Skola och plugg. Imorgon är det oktober och jag är riktigt taggad då jag har blivit helt besatt av höst, Halloween och allt! Haha :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback