One last time

Hej bloggisen! Jag ska alldeles strax gå och sova, men känner att jag måste skriva ett inlägg innan! Har suttit och pluggat nu en stund efter fotbollsträningen. Riktigt kul med träning. Har även varit på sånglektion idag.
Igår så blev det att åka in till Norrköping för att handla lite. Jag fick med mig lite prylar som ni säkert får bilder på i ett annat inlägg, någon annan gång. Känner inte för att fota och hålla på nu, när jag snart ska sova. Vi träffade även på Jockeboi i stan, två gånger! Haha. Men igår var det också en väldigt sorlig dag då vi i laget samt våra föräldrar hade möte. Vi berättade bland annat om att jag och Amanda kommer byta fotbollsklubb, till IFK Norrköping, efter våran sista seriematch på söndag. Vi pratade även om saker som kommer ske med resten av laget under året. Vi i laget satt med tårar i ögonen under hela mötet. Jag insåg verkligen hur mycket laget och fotbollen verkligen betyder för mig! Jag är så himla ledsen över att lämna Torstorp! Detta är något bland det värsta jag kommer göra. Jag har spelat fotboll i över 10 år, och alla dessa år har jag spenderat i Torstorp. Tillsammans med mitt lag. Och nu ska jag helt plötsligt byta. Jag kommer framförallt sakna Najen något enormt! Jag och Amanda kör våra sista träningar på Najen med laget denna veckan, sedan är det IFK som gäller för oss. Jag är riktigt glad som fått chansen att spela med IFK och gå vidare, men det är himla jobbigt att bara lämna det gamla. Vad som än händer, så kommer jag alltid vara en Torstorpare ♡ Men under vintern ska i alla fall jag och Amanda vara med och träna fys med laget på onsdagar. Det känns jätte bra.
Nu blev det ett litet sad slut på inlägget, menmen. Nu ska jag i varje fall sova, så godnatt ♡
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback