that's how superheros learn to fly

Hej bloggen! Jag har varit riktigt dålig på att blogga de senaste dagarna, jag vet. Men sitter nästan aldrig framför datorn nu för tiden och att blogga över mobilen gillar jag inte riktigt. Whatevs, ni får ett inlägg nu.
Idag var jag, tillsammans med laget, på en mässa här i Finspång där vi representerade Torstorp. Vi hade riktigt kul och folket som var där var jätte trevliga. Vi var uppdelade i två grupper, fem i varje. Så vi stod cirka fyra timmar var. Btw, så tog vi kort med Super Snälla Silver Sara och Pansar från gladitaorierna.
I morse var jag absolut inte sugen på att träna, men då de två fotbollsträningarna vi haft denna vecka är dem ända gånger jag rört på mig. Så kände jag att jag faktiskt behövde träna. Så gick på två träningspass på gymmet. Feels pretty good. Igår kväll så förvånade hela min familj då jag sa att jag skulle spela GTA. Spel är absolut inget för mig, om vi säger så. Men jag lovade mina vänner att spela online med dom, och det gick väl rätt så bra ändå. Haha.
I torsdags var jag i Stockholm tillsammans med alla nior på skolan. Vi hade det super roligt!! Först var vi på naturvetenskapliga museet, det var väl lite segt. Men filmen på Cosmonova var kul och framförallt shoppingen. Det fanns inte så mycket att handla, men kom hem med två tröjor. En från Hollister och en från BikBok.
Ni får lite bilder från dagens mässa.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback