that's what people say

Godmorgon! Det blev ett tidigare inlägg än vanligt. Det beror på att jag kanske inte har så mycket tid att blogga senare. För det första så har vi bortamatch mot Lindö efter fyra. Är super taggad på match. Sen när jag kommer hem måste jag plugga lite och så är det ju skola imorgon, så kan ju inte vara uppe så sent då. Så det får bli ett inlägg nu.
Vaknade lite efter nio i morse och har endast suttit framför tv:n samt ätit frukost. Kommer inte göra alls mycket nu innan fotbollen. Antar att jag bara kommer sitta och vänta tills den börjar. I natt så blev det ett Skype samtal med Binta. Vi har det lika kul som vanligt, haha. Så la mig runt klockan ett inatt, vilket jag inte hade planerat att göra.
I morgon skulle vi vanligtvis ha fotbollsträning. Men eftersom det uppstod lite problem så blir det ingen fotbollsträning, tråkigt nog. Så jag antar att det blir att gå på något träningspass på gymmet istället. Har även sånglektion imorgon. Ja, nu får jag bara sitta och vänta i en evighet tills det är dags att åka iväg till Lindö...
 Jag har även ändrat min header på bloggen, om ni inte märkt det. Bytte själva texten på mitt namn :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback