we can do anything we want

Hej! Dags för skola i morgon igen då. Jag längtar absolut inte tills på tisdag då vi ska iväg med idrotten till skogen på morgonen för att orgentera i okänd miljö. Orgentering är seriöst det tråkigaste som finns! Sitter hellre och har matte eller något, och då är det riktigt illa. Men man måste ju ändå göra sitt bästa då det är en del av idrottsbetyget. Blä!
I dag har det varit riktigt segt. Gick upp runt klockan tio och satte mig och plugga någon timme senare. Spelade sedan lite GTA vilket jag har blivit rätt så bra på, haha. Andra gånge jag spelar det. Blev lite mer plugg efter det, sen vid klockan halv fem drog jag till gymmet där jag gick på två pass, skivstång och box mix, tillsammans med mamma och Binta. Kul det.
Efter skolan imorgon blir det fotbollsträning och läxor. Det är väl det, i guess!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback