wicked wonderland

Herregud vad jag har uppdaterat dåligt. Nästan en vecka sedan jag postade ett nytt inlägg.. Men som ni vet så har jag fotbollsträning fem gånger i veckan, nu när jag också tränar med IFK. Även en match under helgen. Jag ska sedan få till det med läxorna samtidigt och gå i skolan. Så hinner inte med mycket mer än det under mina dagar. Men nu har jag faktiskt tid för att blogga och jag har även umgåts med några vänner idag. Efter matchen idag, mot BK Zeros, som slutade 3-2 till oss. Så åkte jag in till Norrköping med Elin, Binta och Jesper där vi gick på bio. Vi kollade på The Maze Runner och den var faktiskt riktigt bra! Vi åt också på McDonalds.
Igår och i onsdags så var jag på fotbollsträning med mitt lag. På torsadagen och tisdagen var det träning med IFK. I månags var det ingen fotbollsträning så då drog jag och Binta på några träningspass på gymmet istället. Och i söndags var det match mot Lindö. Den slutade 1-1 vilket var lite tråkigt då dom gjorde offside mål. Men man kan ju inte göra så mycket åt det när det är domarns beslut som gäller.
Ja, just nu är jag ensam hemma. Vi får se vad jag hittar på!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback