you don't have to try so hard

Godkväll allesammans. Ska alldeles strax hoppa i säng, men känner att det faktiskt är dags för ett inlägg. Jag har varit superdålig på att blogga. Men som sagt så har jag inte så himlans mycket tid för bloggen nu för tiden. Bloggen är minst viktigast vilket gör att den kommer i sista hand. Jag har precis kollar klart på några matte videor som våran lärare gjort åt oss samt ätit kvällsmat. Varför jag gör det klockan halv tio på kvällen beror på att jag nyligen kom hem från IFKs fotbollsträning. En riktigt skoj träning! Fast det var lite segt i benen då vi på elevens val spelade fotboll och sprang intervaller sista lektionen. Smått segt, men det fick funka ändå.
I söndags hände inte mycket förutom att jag drog på några träningspass. Jag testade på ett nytt pass, Box Mix, vilket var hur kul som helst! Något bland det roligaste passen jag gått på faktiskt. Sedan på måndagen, igår, så blev det fotbollsträning. Eftersom regnet bara öste ned så blev det att spela inomhus. Det var faktiskt kul att få spela inne då man inte gjort det på ett väldans tag. Men föredrar nog att spela utomhus. Mer plats att röra sig på och bollarna är mycket roligare utomhus. Plus att chansen att skada knäna är mycket större inhomus.
Imorgon blir det vanlig fotbollsträning igen med mitt lag. Taggad. Lite plugg blir det tråkigt nog också.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback