all about it

Godmorgon!
  Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera. Men jag har inte så mycket tid för att blogga. Det kommer inlägg lite då och då, när jag har tid.
  Men nu är det ju sportlov kan man säga. Riktigt skönt! Men ändå riktigt tråkigt när jag har så mycket prov och stuff som måste pluggas till och så. Jobbigt att lärarna ska lägga läxor efter spotlovet, då måste man ju liksom plugga under lovet..
 Just nu är jag rätt så nervös då jag ska vara med som avbytare till damlaget som har träningsmatch idag. De behövde folk då många var sjuka och borta, och då fick bland annat jag hoppa in. Får se om jag sitter på bänk hela matchen eller om det blir något litet inhopp. De spelar ju också i ettan vilket gör det ännu mer nervöst. Men det ska väl gå bra!
  Dagarna som gått har väl varit som vanligt, förutom i söndags. Då var jag, Ejlitz, Natsima, Armend, Joseph, Jesper och Samir iväg till Jönsberska fotbollscup och spelade. Det var en skolcup. Jag kan ju inte riktigt säga att det gick så jätte bra. För det första så var vi inte så smaspelta, och för det andra så mötte vi endast lag med bara killar i. Så det blev ju mycket hårdare spel än vad vi tjejer som var med, är vana vid. Men det var ju bara på skoj det hela, så det var ju bara en rolig grej att göra. Under denna vecka så fick jag även min nya iPhone 6. Rikgit skönt då min förra iPhone 5 var helt spräckt.
  Nu ska jag fortsätta sitta i soffan och kolla på tv. Ha det bra och glad alla hjärtsan dag! :)
 


Alla ❤-dag 💋. Bästa ⚽!! 😚

2015-02-14 | 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback