extra explosive

Okej, klockan är ett på natten och jag har verkligen inget att göra just nu. Så publicerar ett litet inlägg!
  Förutom fotbollsträningen vi hade idag klockan sex, så har jag inte gjort så himla mycket. Pluggade en stund, men annars har jag bara tagit det lugnt. Denna dag har endast bestått av väntan på att träningen skulle börja. Väl på träningen sen så körde vi tillsammans med damlaget vilket var riktigt kul! Fast gick riktigt segt för mig då jag har världens träningsverk i rumpan och i benen sen box mixen jag var på igår.
  I lördags var jag med som avbytare till damlaget som hade träningsmatch mot Älvsjö. Blev en vinst samt att jag faktiskt fick hoppa in de sista fem minuterna. Haha, vilken insatts jag gjorde! Nej, men det var väl kul att få testa på det i alla fall :)
 Imorgon har jag bestämt att jag ska plugga i alla fall. Sen får vi se vad som händer. Kanske drar ned till gymmet för att träna armarna. Ja, godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback