forget forever

Hej!
Sitter just ni i vardagrummet med datorn efter att jag endast suttit och pluggat efter skolan. Om jag inte haft läxor att göra, hade jag förmodligen dragit mig ned till gymmet en stund. Men kände att jag hade lite viktigare saker att göra. Så blev tårkigt nog inget tränande idag. Fast blev i alla fall att röra lite på sig idag då jag hade dans i skolan samt idrott... Vi spelade vollyboll och jag fick bollen på lillfingret så att det är helt rött, gör ont och är svullet....
  Under veckan som gått så var jag ju iväg och kollade på Micke & Veronica på bio med mamma och Amanda. En riktigt rolig film, faktiskt! Det blev även att shoppa lite innan. Vi var också iväg till min storasyster Julie under veckan, där vi åt lite och umgicks. I lördags spelade jag Trix Cupen i Norrköping vilket var riktigt kul! Vi gjorde riktigt bra ifrån oss och tog oss till slutspel. Vi hamnade på en femte plats av sexton lag! Vi var inte riktigt samspelta då det var spelare från både F99, U-laget och så. Men vi gjorde ju super bra ifrån oss ändå!
  Igår blev det endast fotbollsträning samt första dagen i skolan efter sportlovet. Ja, både kul och jobbigt att vara tillbaka i skolan igen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback