i knew you before you were a cool kid.

Godkväll!
  Jag har precis kollat klart på melodifestivalen där jag hejade på Måns! Overall, så tycker jag nog att Eric Saade varit bäst. Fast vet inte riktigt då jag typ glömt bort alla bidrag.
  Idag tycker jag att dagen gått riktigt fort. Drog till gymmet i morse där jag endast gick på bandet i 40 minuter samt körde lite mage. Blev ingen vidare hård träning då jag har match med ÖFF laget imorgon. Det blir en liten träningsmatch mot ÖFFs flickor 00. Tror det kommer bli riktigt roligt! Så det blir ingen sen kväll för mig ikväll då jag måste upp rätt så tidigt. Men förutom gymmet, så pluggade jag en stund på förmiddagen och städade sedan mitt rum. Sjukt tråkigt att städa, men riktigt skönt när det är klart. Så har gjort lite nytta idag. Jag som vanligtvis inte äter glass och sådant, testade faktiskt på att äta proteinglass idag. Kändes lite fel att äta glass, men man måste ju testat. Var faktiskt riktigt gott! Det är även bättre än vanlig glass samt innehåller protein vilket är super!
  Igår var vi iväg till badhuset med klassen där vi hade klädsim. Simning och sådant är absolut inte min grej då jag inte är så vidare bra påt. Men jag tycker faktiskt att jag gjorde rätt så bra ifrån mig ändå! Förutom skolan, så hände det inte så mycket mer igår.
  Har inte gjort så mycket under mina dagar förutom det vanliga; skola och fotboll. Så har inte mer att berätta! Jo, var förresten och klippte mig i torsdags. Blev inte så stor skillnad då jag endast klippte lite av det slitna håret.
Ha det bra! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback