not fair

Godkväll! Har inte mycket för mig just nu, så ni får er ett inlägg.
  Idag har dagen endast bestått av väntan på att fotbollsträningen skulle börja, som höll på från sju till halv nio. Så kom ju hem för inte så jätte länge sedan. Förutom fotbollen så har det bara blivit lite plugg. Wiho! Sportlovs känslan tho, läxor....
  Igår blev det såklart läxor och även lite gym. Blev att träna ryggen tillsammans med pappa. Sedan hände det inte så mycket under gårdagen.
  Imorgon ska jag och syster iväg och fixa ögonbrynen då vi fick presentkort på det i julas. Sedan drar vi två samt mamma på bio i Norrköping. Så blir väl en rätt så kul dag imorgon. Jag får se om jag kanske drar till gymmet också, det återstår att se. Ha det bra folket!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback