worth it

Hej! Fy vad jag har fått nog av snön nu... Våren, where you at?
  Har precis pluggat klart och ska strax iväg och träna, då jag har egen träning idag. Skulle egentligen ha tränat fotboll igår, men var så snöigt och dåligt väglag. Så vi hoppade tråkigt nog träningen. Så drog mig till gymmet istället där det blev 40 minuter intervaller på löpbandet samt mage.
  Idag i skolan fick jag reda på att jag fick dans som elevens val vilket är super kul! Det var mitt första val. Tänkte att jag inte kan ha sådan otur så att jag får mitt sista val som jag fick en termin i åttan.... bokklubb. Men förutom det, så har skoldagen varit som vanligt. Vi har haft ett grupparbete på slöjden i några veckor där vi skulle sy något som kan sitta på våra ljuddämpare i korridorerna. Idag blev vi klara med våran. Jag dör, bilden nedan... Har ni sett något fulare? Om vi får högre än F så blir jag förvånad. Haha.
  Imorgon är det fotbollsträning och så blir det såklart lite läxor också.
  Bye!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback