everytime you lie

Okej, folket. Jag har inte uppdaterat min blogg på ungefär en vecka och jag är ledsen för det. Jag har faktiskt tänkt på bloggen jätte mycket, men jag har aldrig tagit mig tid att skriva ett inlägg. Men nu när jag ändå sitter vid datorn och precis skrivit klart på en svenska redovisning, så kan jag ju ändå blogga lite.
  Ja, det ända jag har gjort är tränat fotboll samt tränat på gymmet. Det kunde ni inte räknat ut själva, va? Haha. Men i söndags hade vi blanda annat fyspass utomhus och det var riktigt jobbigt och svettigt. Det hade vi elva på morgonen och det var faktiskt skönt med en sådan tidigt träning. Vanligtvis är det alltid så mörkt när vi tränar då vi vanligtvis kör på kvällarna. Men under denna träningen var det faktiskt lite sol ett tag vilket kändes underbart!
  Jag antar att jag inte har så mycket mer att skriva? Dagarna ser ut som vanligt. Men jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera :)
 
Tog denna bilden en morgon, lite cool.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback