flight

Hejsan!
  Japp, då var skolan igång igen då. Känns väl ändå rätt så bra då jag har något att göra. På jullovet hände ju inte så mycket. Så slutade vid två idag och har endast vilat i soffan sedan jag kom hem. Ska senare iväg till fotbollsträningen som håller på från åtta till tio. Super sen tid, men super kul ändå.
  Igår blev jag och syster tvunga att vakna tidigt då pappa fixat oss en tid hos en peronlig tränare, som också är min gymnastiklärare som alltså jobbar på gymmet där jag tränar. Vi fick hjälp och tips med kosten och vårat tränings schema. Eftersom vi nu tränar riktigt mycket, så är det bra att vi börjar äta rätt och bra. Kommer bli super! Igår blev det också fotbollsträning, teori samt lite prat om hur det kommer se ut med laget under säsongen.
  Nej, nu ska jag börja fixa lite inför träningen. Ha det bra! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback