it's going down for real

Hej!
  Jag har precis fixat klart med två snabba läxor, och sitter nu framför datorn. Hela dagen idag har jag varit jätte trött! Redan när jag vaknade i morse, så var jag trött. Så det gick ju inte så jätte bra på gymmet förut. Somnade i soffan i några timmar förut, så är väl lite piggare nu. Men känner mig ändå seg.
  Igår så var jag i skolan, sedan mot kvällen åkte jag och syster hem till mamma. På vägen hem så åkte vi och åt lite. Sen hände inte så mycket mer. I förrgår gjorde jag inte heller så mycket, förutom att träna fotboll.
  Imorgon ska vi vara med och spela Distrikts Mesterskap i Linköping. Så får hoppas att det går bra imorgon! Bara jag inte är lika trött som jag är idag.
Ha en bra helg! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback