imma be cool

Okej, ännu en vecka utan något bloggande. Ledsen folket. Men jag känner faktiskt att jag inte har så mycket tid till att blogga när jag har skolan och fotbollen. Så ni får nöja er med de inläggen jag hinner med :)
 Kom för ett tag sedan hem från att ha varit på gymmet och tränat, då vi i laget har egen träning på tisdagar. Gick även på ett Step Mix pass efteråt. Gick ganska segt då jag är rätt så trött i benen. Hade fotbollsträning igår samt fysträning i söndags. Blev väldans mycket spring då, så inte konstigt att jag är trött i mina ben. Under träningen igår så öste det även ned med snö vilket reulterade till att bollen belv till en snöboll och blev mycket tryngre. Men träningen var rolig ändå.
  De andra dagarna har jag inte så bra koll på vad jag gjort. Tränat fotboll och på gymmet, har jag i alla fall gjort. Antar att inget speciellt har skett, förutom att jag, Ejlitz, Natsima, Armend, Jesper, Joseph och Samir anmälde oss till Jönsbergska fotbollscup den 8 februari i Norrköping. Vi möter andra klasser från andra skolor. Det lär bli hur roligt som helst! Vi får verkligen hoppas på en vinst. Vi alla är super taggade!
  I veckan ska jag se till att åka in till Norrköping och handla lite stuff. Är i behov av kläder, då jag känner att jag inte har något att ha på mig längre. Annars vet jag inte om jag kommer att hitta på så mycket denna vecka.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback