keep it real

Godkväll! Har duchat samt ätit efter att jag kommit hem från fotbollsträningen. Vi tränade ute, vilket var riktitg kul! Jag föredrar verkligen att spela utomhus. Det är mycket roligare! Förutom fotbollen så har jag inte gjort så mycket mer idag.
  Igår var jag iväg till Linköping med laget där vi spelade Distrikts Mesterskap för F17. Vi kom ända till kvartsfinalen men förlorade mot Borens IK efter förlängning. Borens IK vann sen DM. Jag kan själv säga att jag inte var så jätte bra, jag spelade helt okej, men jag är inte riktigt nöjd med min insatts. Men men. Jag gjorde ett mål i alla fall.
 Nu ska jag kolla lite på tv:n och sedan sova. Had det bra! :)
 
 
 


Superbra kämpat bästa Nora😍

2015-01-12 | 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback