NYÅR 2015!

Hej alla och gott nytt år! Tänk att det redan blivit 2015!? Själv är jag super trött då det blev att lägga sig klockan sex i morse och sen gå upp runt halv elva. Fy!!! Men under gårdagen så umgicks jag med Binta, Elin och Ejlitz. De sov även över hos mig.
  Först av allt drog vi till affären och handlade till kvällen; tacos, godis och läsk. Sedan lite senare kom Jesper och Joseph, som vi umgicks med. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde under hela kvällen. Men vi var ute en stund, kollade på raketer, lyssnade på musik och sen kollade vi på Frost, Bert och Sune. That nyårs feeling tho. Haha. Det var väl hur mitt nyår såg ut.
  Hoppas ni hade ett bra nyår! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback