please don't ask me to go

Hej! Ovanligt att jag inte sitter och bloggar mitt i natten, som jag gjort under de senaste två inläggen.
  Idag vaknade jag vid tolv, då jag nästan la mig klockan fyra inatt.... Jo, jag ligger med mobilen och skriver på twitter samt lyssnar på musik flera timmar i sträck. No life, right there. Men idag har jag i alla fall tränat på gymmet, städat mitt rum samt skrivit klart stödorden till min redovisning. Känns bra. Det är underbart att ha städat då mitt rum såg förskräckligt ut! Har även nu under kvällen kollat på den nya Beck filmen med familjen.
  Igår så tränade jag och sedan antar jag att jag inte gjorde så mycket mer? Har faktiskt glömt vad jag gjorde igår, haha.
Ha det bra folket!
 
Detta har varit standard outfiten under hela jullovet. Plus att ni får ignorera tröjan jag köpte när jag var typ 10....
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback