shattering anything that has reflections of you.

Ja, mycket till förslag man fick i förra inlägget... Haha. Nej, jag hade faktiskt inte förväntat mig att någon skulle kommentera. Men worth a try, liksom.
  Som igår, så sitter jag och bloggar mitt i natten. Har inte så mycket för mig, utan sitter och lyssnar på Jonas Brothers låtar. Gud, dessa minnen asså. Dom lär alltid vara mitt favorit band!! Förutom det, så händer det inte så väldans mycket. Antar att jag strax ska gå och lägga mig.
  Har idag endast tränat på förmiddagen och sedan blev det att kolla på lite film med familjen. Morgondagen lär väl se likadan ut, plus att jag nog ska se till och öva lite på min musik redovisning också.
Godnatt allesammans!
 
Haha, idag får Snobben stå för bilden!
 


Puss😘 du är bäst

2015-01-05 | 00:50:48

Skvaller,hemlisar o nakenbilder. Då jädrar.....😂

2015-01-05 | 20:28:50

P.s.....från mamma. Mihihihi😂😂

2015-01-05 | 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback