you we're so close my mr.almost

Hej allesammans! Det har gått fyra dagar sedan jag bloggade sist, rätt så okej ändå va? :)
  Jag hade egentligen tänkt skriva lite på en inlämninsuppgift vi har på so:n, men insåg att jag glömt min so mapp. Så lite svårt att veta vad man ska skriva om när man inte har sakerna här. Även fast att jag stör mig lite på mig själv för att vara så klantig, så känns det ändå bra. Jag slipper ju görat nu.
  Idag har jag varit lite här och där, känner jag. I morse så drog jag och pappa till Aktiv där de hade lite öppethus. Fanns inte så himlans mycket att göra, så blev endast en kort stund där. Lite senare åkte jag med mamma och Amanda hem till min storasyster, Julie, där hon bjöd på mat. Vi hade det riktigt trevligt och roligt. Efter att vi umgåts där en stund, åkte vi hem och jag drog till gymmet och tränade med pappa. Sedan hamnade jag här, framför datorn.
  Under veckan har jag inte gjort så mycket förutom att tränat. Fick även besked i torsdags att jag blivit antagen till elitfotbollen på De Geer gymnasiet! Jag är verkligen super glad över det! Man får lära sig så mycket och man lär bli riktigt duktig. Det står att elitutbildningen riktar sig till de bästa flick- och pojkspelarna i regionen. Hur swaggit låter inte det? Hehe.
  Imorgon hade det vanligtvis varit fysträning, men det blir ingen. Så ska väl dra mig ned till gymmet istället. Får även fixa lite med läxor och sådant imorgon, tråkigt nog.
  Ha en bra helg! :)
 


Ååååå våran superbästa Nora. Du kom in på elit!!!. Grymt härligt kämpat gumman!! Vi är sååå glada för din skull och sååå stolta över dig. Grattiskramar från familjen

2015-01-31 | 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback