i want you to know

Hejsan alla!
  Satt och kollade på tv:n när jag kände för att publicera ett nytt inlägg. Så begav mig till min dator där jag sitter just nu. Det är seriöst iskallt i mitt rum nu eftersom jag sänkte värmen på mitt element förut. Jag skulle ju kunna höja det, men när jag gör det så blir det bara för varmt.... Det kan aldrig vara något mittemellan liksom.
  Imorse drog jag iväg till Åby där vi 99:or i ÖFF laget spelade match mot ÖFFs 00:or. Matchen var riktigt rolig och den slutade med 3-2 till oss. Fast vem som vann är ju inte så värst viktigt då det endast var en träningsmatch. Men jag sköt i alla fall in ett mål och tycker själv att min insatts var rätt så okej. Fast känner att jag kunnat gjort lite bättre ifrån mig, men men. Det var ju som sagt endast en träningsmatch.
  Imorgon är det dags för skola igen. Varför går helgerna så snabbt? Men jag ska väl överleva. Eftersom allt går så fort nu för tiden, så är ju sommarlovet inte så värst långt borta egentligen. Och väl i skolan så är det faktiskt riktigt kul. Det är bara en grej att klaga över att det är söndag och dags för skola imorgon. Det blir även fotbollsträning imorgon.
  Jag ska väl inte vara uppe så väldans länge till. Så godnatt på er! :)
Vi körde i rött.
 
 
 


Bra spelat 😘

2015-03-02 | 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback