i'm good

Godkväll! Jag har precis pluggat färdigt för idag och ska strax sätta mig framför tv:n. Det känns som att denna dagen bara har flygit förbi!
  Idag blev det att köra träningsmatch mot Värmbol FC. Det var ett riktigt hårt motstånd vilket resulterade till att vi förlorade rätt så stort. Värmbol är även påväg upp till ettan, så de är alltså riktig bra. Men det var ändå kul att spela och det är bra träning att möta duktiga lag. Fast jag är lite sur på mig själv som var riktigt seg idag! Det beror säkert på att jag åt så mycket igår på min födeseldag.. jag gick säkert upp minst tio kilo igår...
  Igår, som sagt, så blev det lite kalasfirande. Jag fick mig lite presenter samt så blev det lite fika med familjen och några släktingar. Så nu är man 16 år då.
  Imorgon är det måndag vilket betyder skola och natinella prov i no. Vi ska göra en labb. Men det ska väl gå bra, får jag hoppas! Sedan blir det fotbollsträning på kvällen.
  Ha det bra!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback