måndag 30 mars 2015

Hej!
  Jag har precis pluggat klart på lite stuff som måste göras och ska alldeles strax byta om till fotobllskläder då det är träning ikväll. Men jag hinner att skriva ett lite inlägg innan dess.
  I morse blev det en tidig morgon då jag hade tid på sjukhuset. Skolsystern hade sagt åt mig att kolla upp mitt lillfinger som jag skadade på gymapeltionen för några veckor sedan. Så idag hos doktorn fick jag besked om att jag ska röntga fingret imorgon för att se hur det ser ut. Haha, så det kan gå när man spelar vollyboll! Efter sjukhusbesöket drog jag ned till gymmet för att tränade ben samt springa lite på bandet. Körde inte på så hårt då jag har fotbollsträning ikväll!
  Igår hände det inte så jätte mycket då jag endast var på gymmet och sedan gjorde lite läxor. Det blev även att kolla den nya Beck filmen med familjen.
  Imorgon ska jag som sagt in och röntga mitt finger. Sedan blir det att dra och kolla på P19s landskamp mellan Sverige - Rysslan tillsammans med laget. Vi får hoppas på att det inte är lika kallt som det var förra gången!! Fy.
Ha det bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback